水樹奈々非官方後援會(香港分部)

nana mizuki Hong Kong Unofficial Fan Club
現在的時間是 週六 8月 19, 2017 4:04 am

公告: Facebook及Line群組,歡迎加入

新聞: 「Destiny's Prelude」 「TESTAMENT」 7月19日發售 | NEOGENE CREATION歌詞翻譯 | 深愛文庫版翻譯

   

所有顯示的時間為 UTC + 8 小時




發表新文章 這個主題已被鎖定,您不能編輯或回覆這個主題。  [ 110 篇文章 ]  前往頁數 上一頁  12345678  下一頁
發表人 內容
 文章主題 : Re: 有冇人呀= ="
文章發表於 : 週三 2月 18, 2009 6:06 pm 
離線
後援會成員

註冊時間: 週四 7月 12, 2007 11:32 pm
文章: 393
(亂入 =w=)

我學日文起初係跟人學50 音 (以前有班朋友搞過一d 專係學日文既聚 XD)
然後聽左佢地點樣砌成一句句子,由わたしは…です開始
跟住自己買本文法書睇 (起初睇到極混亂,不斷請教朋友..)
最重要係多d 上日文網站,去yahoo.co.jp 睇下新聞都好
漸漸就對日文比較有觸覺 (其實好多語言都係 XD)

不過照我咁學,基礎不必打得好
要經常check 返本文法,斷定自己寫出黎句日文有無漏洞


去師資優良既地方學 (e.g. HKU SPACE),唔好因為貴而報一d 平不過學唔到野既班w


回頂端
 個人資料  
 
 文章主題 : Re: 有冇人呀= ="
文章發表於 : 週三 2月 18, 2009 6:44 pm 
離線
後援會成員
頭像

註冊時間: 週四 1月 22, 2009 1:34 am
文章: 157
來自: 香港 大埔=]
某G 寫:
YakYak 寫:
cracky 寫:
HKU SPACE幾好, 有系統, 又有CEF CLAIM

OMG "年 齡 介 乎 18 至 65 歲"
仲要等多3個月先夠歲數 :lol:

不用灰心...我還要等個2年+10個月...(拍肩

哎也~我地公開左自己幾歲添 哈哈 :lol:

Asa 寫:
(亂入 =w=)

我學日文起初係跟人學50 音 (以前有班朋友搞過一d 專係學日文既聚 XD)
然後聽左佢地點樣砌成一句句子,由わたしは…です開始
跟住自己買本文法書睇 (起初睇到極混亂,不斷請教朋友..)
最重要係多d 上日文網站,去yahoo.co.jp 睇下新聞都好
漸漸就對日文比較有觸覺 (其實好多語言都係 XD)

不過照我咁學,基礎不必打得好
要經常check 返本文法,斷定自己寫出黎句日文有無漏洞


去師資優良既地方學 (e.g. HKU SPACE),唔好因為貴而報一d 平不過學唔到野既班w

同你情況一樣 都係自己學緊 又係買左本文法書
加上網down 左 本練習既pdf 同mp3
不過日文網 除左奈々個blog 以外就冇乜- -"
至於 去邊到上堂好 就等我收集多d 意見先=]]]
暫時都係自學 日日都溫書a_a"

_________________
防止迷路團團長 w
http://yakchan.no-ip.org/fchk/
網址為路團報名網頁 報名流程詳看簡介


回頂端
 個人資料  
 
 文章主題 : Re: 有冇人呀= ="
文章發表於 : 週三 2月 18, 2009 7:07 pm 
離線
後援會成員
頭像

註冊時間: 週六 12月 13, 2008 3:54 pm
文章: 35
講緊學日文牙?
其實我都有興趣呀.. 我連五十音都唔識..
所以奈奈d 歌我係唔識唱, 更唔知佢唱咩嫁其實..
(不過都好鍾意, 所以d fd 成日話我聽歌聽d 唔識ge , 好怪)

考完ce 話學日文, 但最後都冇學.
而家又要等考 al .. 所以.. 都係考完al 先學啦~ 有咩好介紹?

_________________
我係新人Angus ~ 大家好


回頂端
 個人資料  
 
 文章主題 : Re: 有冇人呀= ="
文章發表於 : 週三 2月 18, 2009 7:46 pm 
離線
後援會成員

註冊時間: 週五 3月 21, 2008 10:23 pm
文章: 793
來自: 夢幻
harenbrown 寫:
講緊學日文牙?
其實我都有興趣呀.. 我連五十音都唔識..
所以奈奈d 歌我係唔識唱, 更唔知佢唱咩嫁其實..
(不過都好鍾意, 所以d fd 成日話我聽歌聽d 唔識ge , 好怪)

考完ce 話學日文, 但最後都冇學.
而家又要等考 al .. 所以.. 都係考完al 先學啦~ 有咩好介紹?


大學學免費, 又可以當credit~
仲有日本交流團/留學 (看你讀哪間大學吧
不過某些大學才有

_________________
MSN, FB, PLURK: tsukasa0@hotmail.com


回頂端
 個人資料  
 
 文章主題 : Re: 有冇人呀= ="
文章發表於 : 週三 2月 18, 2009 8:06 pm 
離線
後援會成員
頭像

註冊時間: 週日 2月 17, 2008 1:29 pm
文章: 199
來自: 幻想鄉
Ken_Marinaris 寫:
大學學免費, 又可以當credit~
仲有日本交流團/留學 (看你讀哪間大學吧
不過某些大學才有

大學詳細希望...(細聲

_________________
雙blog啟動:
http://blog.yam.com/reisen77
http://blog.yam.com/reisen77G
傳說中的(!?)第三個blog(跟別人合blog)
http://acg001.mysinablog.com/


回頂端
 個人資料  
 
 文章主題 : Re: 有冇人呀= ="
文章發表於 : 週三 2月 18, 2009 9:35 pm 
離線
後援會成員
頭像

註冊時間: 週四 1月 22, 2009 1:34 am
文章: 157
來自: 香港 大埔=]
Ken_Marinaris 寫:
大學學免費, 又可以當credit~
仲有日本交流團/留學 (看你讀哪間大學吧
不過某些大學才有

大學對我黎講係冇咩可能既事了 哈哈 :lol:
讀掂我呢個crouse 先算 :P

_________________
防止迷路團團長 w
http://yakchan.no-ip.org/fchk/
網址為路團報名網頁 報名流程詳看簡介


回頂端
 個人資料  
 
 文章主題 : Re: 有冇人呀= ="
文章發表於 : 週三 2月 18, 2009 11:53 pm 
離線
後援會成員
頭像

註冊時間: 週四 3月 20, 2008 1:00 pm
文章: 160
來自: Gryffindor(GM guild)
harenbrown 寫:
講緊學日文牙?
其實我都有興趣呀.. 我連五十音都唔識..
所以奈奈d 歌我係唔識唱, 更唔知佢唱咩嫁其實..

請找找中文歌詞吧!我現在看歌詞學到不少漢字...文法
基本意思看得懂@@

另外,hku space 學生報日文course 更好(沒推銷成份)
因為有分數嘛!100分換1蚊
ps:兩年hd,asso 要100000左右,可以換成$1000左右 :lol:

_________________
奈々ちゃん~大好き!!


回頂端
 個人資料  
 
 文章主題 : Re: 有冇人呀= ="
文章發表於 : 週四 2月 19, 2009 12:53 am 
離線
會長
頭像

註冊時間: 週四 7月 12, 2007 11:07 pm
文章: 5274
來自: 香港
>大學詳細希望...(細聲
我淨係知HKU CU都有日文course有日本大學exchange

>不過日文網 除左奈々個blog 以外就冇乜- -"
由blog開始都係一個好選擇
一來日日更新,二來夠短
不過對初學者來講,內容未必篇篇都容易明

其實應該多D蒲日文網啦
睇下內容有興趣日文既blog、live report之類
有興趣既內容就算唔明得晒都會有心機睇落去
睇得多日文都會學得快好多

尤其你話你成日咁得閒 -_-''

_________________
征戰紀錄
http://twpf.jp/hkrwa


回頂端
 個人資料  
 
 文章主題 : Re: 有冇人呀= ="
文章發表於 : 週四 2月 19, 2009 5:33 pm 
離線
會員
頭像

註冊時間: 週六 12月 13, 2008 12:54 am
文章: 39
講開學日文~我都講左4年~
之前一講就比屋企人打沉左.....
09年下定決心要學下~
就自己去睇下唔同既網頁~
自學50音~屋企人見我咁認真~
都變左支持我~
而家研究緊(有係M群問過)出去正式學下~
但經濟會係其中一個大問題=w+~

話說~我識得有人係中大修一科叫日本研究的~
都有去過日本留學~@@


最後由 阿威 於 週四 2月 19, 2009 10:34 pm 編輯,總共編輯了 1 次。

回頂端
 個人資料  
 
 文章主題 : Re: 有冇人呀= ="
文章發表於 : 週四 2月 19, 2009 7:29 pm 
離線
後援會成員

註冊時間: 週五 3月 21, 2008 10:23 pm
文章: 793
來自: 夢幻
gcc 寫:
>大學詳細希望...(細聲
我淨係知HKU CU都有日文course有日本大學exchange


除港大外
中大日研, 城大CTL, 理大輔學 都有日文學

不過最好自己搵下資料比較好 (畢左業好耐了

_________________
MSN, FB, PLURK: tsukasa0@hotmail.com


回頂端
 個人資料  
 
 文章主題 : Re: 有冇人呀= ="
文章發表於 : 週四 2月 19, 2009 8:08 pm 
離線
後援會成員
頭像

註冊時間: 週四 1月 22, 2009 1:34 am
文章: 157
來自: 香港 大埔=]
每日努力自學中
暫時都係靠本文法書 學住先- -"~
再過多半個月 到就去搵堂上 :mrgreen:

_________________
防止迷路團團長 w
http://yakchan.no-ip.org/fchk/
網址為路團報名網頁 報名流程詳看簡介


回頂端
 個人資料  
 
 文章主題 : Re: 有冇人呀= ="
文章發表於 : 週四 2月 19, 2009 9:45 pm 
離線
後援會成員
頭像

註冊時間: 週六 12月 13, 2008 3:54 pm
文章: 35
我都開始努力叫同學教我五十音喇.. ..
cu 同hku 都有得學日文, o甘係"日研"le 科丫,
定係可以就o甘學? 係ge 有機會可以到時先學~

_________________
我係新人Angus ~ 大家好


回頂端
 個人資料  
 
 文章主題 : Re: 有冇人呀= ="
文章發表於 : 週四 2月 19, 2009 10:31 pm 
離線
後援會成員

註冊時間: 週五 3月 21, 2008 10:23 pm
文章: 793
來自: 夢幻
harenbrown 寫:
我都開始努力叫同學教我五十音喇.. ..
cu 同hku 都有得學日文, o甘係"日研"le 科丫,
定係可以就o甘學? 係ge 有機會可以到時先學~


通常大學有主修, 副修, 選修之類既,
我係副修日文, 主修係for職業用

_________________
MSN, FB, PLURK: tsukasa0@hotmail.com


回頂端
 個人資料  
 
 文章主題 : Re: 有冇人呀= ="
文章發表於 : 週四 2月 19, 2009 10:40 pm 
離線
會員
頭像

註冊時間: 週六 12月 13, 2008 12:54 am
文章: 39
Ken_Marinaris 寫:
harenbrown 寫:
我都開始努力叫同學教我五十音喇.. ..
cu 同hku 都有得學日文, o甘係"日研"le 科丫,
定係可以就o甘學? 係ge 有機會可以到時先學~


通常大學有主修, 副修, 選修之類既,
我係副修日文, 主修係for職業用

大學呢條路我是無咩可能的了~XDDDD
還是收集一下資料~去搵課徨報=w+~


回頂端
 個人資料  
 
 文章主題 : Re: 有冇人呀= ="
文章發表於 : 週四 2月 19, 2009 10:55 pm 
離線
後援會成員
頭像

註冊時間: 週四 1月 22, 2009 1:34 am
文章: 157
來自: 香港 大埔=]
harenbrown 寫:
大學呢條路我是無咩可能的了~XDDDD
還是收集一下資料~去搵課徨報=w+~

同道中人 祝福你早日學好日文 :lol:

_________________
防止迷路團團長 w
http://yakchan.no-ip.org/fchk/
網址為路團報名網頁 報名流程詳看簡介


回頂端
 個人資料  
 
顯示文章 :  排序  
發表新文章 這個主題已被鎖定,您不能編輯或回覆這個主題。  [ 110 篇文章 ]  前往頁數 上一頁  12345678  下一頁

所有顯示的時間為 UTC + 8 小時


誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客


不能 在這個版面發表主題
不能 在這個版面回覆主題
不能 在這個版面編輯您的文章
不能 在這個版面刪除您的文章
不能 在這個版面上傳附加檔案

搜尋:
前往 :  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
正體中文語系由 竹貓星球 維護製作